اجاره آپارتمان در آزادشهر مشهد چقدر نقدینگی لازم دارد؟ (۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) آیا خرید و فروش طلا مشمول مالیات می‌شود؟ توقف شماره‌گذاری خودروی ایکس ۵۵ پرو تا اطلاع ثانوی به دلیل نقص فنی مگر حقوق نیروی انسانی را با دلار ۶۰ هزار تومانی می‌دهند که می‌خواهند ارز صادراتی خود را بالا بفروشند؟ ربع سکه ۶.۶ میلیون تومان گرانتر است (۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) لزوم ایجاد ارزش افزوده و جلوگیری از خام فروشی در حوزه آجیل و خشکبار استفاده از کارت سوخت شخصی در پمپ‌های بنزین ۴۶ درصد افزایش داشته است قیمت طلا، دلار، سکه و ارز دیجیتال در بازار امروز (چهارشنبه، ۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) قیمت انواع گوشی‌های سامسونگ سری S چند؟ (۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) مستأجران وام ۴۰ تا ۳۰۰ میلیون‌تومانی ودیعه‌مسکن را چگونه می‌توانند دریافت کنند؟ + جزئیات منطقه حساس در بازار سکه کجاست؟ (۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) قیمت محصولات ایران خودرو و سایپا در بازار امروز | ریزش‌ها لاک‌پشتی (۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) ضرورت صادرات ۲۰۰ هزار تن سیب و پرتقال سایپا شرایط جدید فروش و پیش‌فروش ۱۰ محصول را اعلام کرد + اسامی خودروها، قیمت و زمان تحویل رقم دقیق مالیات پرداختی طلافروشان مشخص شد | دلیل اعتراض طلافروشان چیست؟ (۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) اختصاص بخشی از ظرفیت مسکن ملی به کارگران جزئیات تازه از خروج عجیب‌وغریب ارز از کشور فروش بلیت فوق‌العاده قطار مشهد، از امروز ۹ صبح (۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) جزئیات مالیات بر عایدی سرمایه برای طلا، مسکن و خودرو اعلام شد | طلای زینتی تا ۱۵۰ گرم معاف از مالیات است فرماندار مشهد: از طلافروشان فراتر از قانون چیزی نمی‌خواهیم | کسانی که مغازه هایشان پلمب شده، براساس روال قانونی بوده‌ است سال گذشته ۲۸ درصد منابع از بانک‌های خراسان رضوی خارج شد واگذاری تعیین دستمزد کارگران به مجلس منتفی شد تعویض ۵۰۰ هزار کولر آبی پرمصرف در خراسان رضوی جزئیات تازه‌ترین تغییر سن و شرط بازنشستگی (۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۳) افتتاح نخستین سامانه پایش هوشمند روشنایی معابر شبکه توزیع برق کشور در مشهد رئیس دبیرخانه شورای گفت وگوی دولت و بخش خصوصی خراسان رضوی تاکید کرد؛ لزوم رفع ابهام حقوق کارکنان شرکت های خدماتی سود مرحله سوم سهام عدالت کی واریز می‌شود؟
سرخط خبرها

مرغ از قفس پرید | بازار خاموش و گران مرغ در مشهد (۴ اردیبهشت ماه ۱۴۰۲)

  • کد خبر: ۱۶۰۳۹۲
  • ۰۴ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۵:۳۴
مرغ از قفس پرید | بازار خاموش و گران مرغ در مشهد (۴ اردیبهشت ماه ۱۴۰۲)
در اولین روز پس از تعطیلات عید فطر، بازار مرغ مشهد به علت عدم توزیع مرغ گرم، بدون مشتری بود.

به گزارش شهرآرانیوز، توزیع مرغ گرم در بازار مرغ استقلال مشهد، امروز (۴ اردیبهشت) صورت نگرفت تا مشتریان اندکی که در بازار برای خرید آمده بودند، دست خالی بازگردند.

پیگیری‌های میدانی خبرنگار شهرآرانیوز حاکی از آن است که مرغ تنظیم بازار به قیمت کیلویی ۴۵ هزار تومان در دسترس مشتریان قرار دارد. اما مرغ گرم به علت نوسانات قیمت و عدم کشتار توزیع نمی‌شود.

یکی از مغازه‌داران در همین رابطه گفت: مرغ گرم با نرخ مصوب ۶۶ هزار تومان عرضه می‌گردد که با توجه به قیمت کشتار، بسته بندی، حمل و نگهداری، صرفه اقتصادی ندارد و ما نیز تمایلی برای فروش نداریم.

وی ادامه داد: مشتری هنگامی که برای تهیه مرغ می‌آید، ولی مرغ پیدا نمی‌شود، به اجبار مرغ قطعه شده می‌خرد که آن هم فاقد توجیه مالی است و قطعا به ضرر اوست.

یکی دیگر از مغازه داران با گلایه از شرایط موجود گفت: در ساعتی که باید مشتری در بازار باشد، شما شاهد مغازه‌های خلوت هستید و علت آن هم روشن است؛ گرانی و عدم عرضه محصول.

وی افزود: با نرخ‌های مصوب و افزایش قیمت ها، برای مغازه دار به صرفه نیست که برای هزار تومان سود در فروش هرکیلو مرغ بخواهد جنس در مغازه داشته باشد؛ بنابراین جنس نمی‌آورد و فروش نمی‌کند.

یکی از مشتریان حاضر در مغازه نیز با گلایه از شرایط موجود در بازار اعلام کرد: بیش از یک ساعت است که به دنبال مرغ هستم، اما تمامی مغازه داران می‌گویند مرغ نیست. چه کسی مسئول پاسخ به تقاضای مشتری در بازار است؟

وی ادامه داد: برای مجلسی که فردا دارم، دنبال مرغ گرم با حجم بالا هستم. اما متاسفانه هر مغازه قیمت خودش را دارد؛ به نحوی که تا کیلویی ۹۸ هزار تومان هم قیمت میدهند.

این مشتری خاطرنشان کرد: قبل از تعطیلات عید فطر هم شرایط به همین منوال بود و متاسفانه در بازار مرغ پیدا نمیشد و من خرید خود را از منطقه قاسم آباد انجام داده بودم.

یکی دیگر از مغازه داران که البته مرغ گرم داشت عنوان کرد: مجموعه ما مرغ گرم را با نرخ ۶۶ هزار تومان به فروش می‌رساند؛ چون خط تولید و کشتار خود را داریم. اما گرانی و عدم استقبال مرغ دار با نرخ‌های فعلی برای توزیع مرغ سبب افزایش قیمت و کاهش عرضه شده است.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->